مدرن ترین دکوراسیون منزل

 

pyramid_t-544

یکی از بارزترین مشخصات خانه هایی که به سبک مدرنیسم دیزاین شده اند،سادگی آنها می باشد. سبک مدرن و تمام زیر مجموعه های آن دارای تفکرات ساده گرا هستند که این تفکر تا به آنجا پیش می رود که در مینیمالیست طراحان همه چیز را ساده و در حد نیاز مورد بررسی و استفاده قرار می دهند.یکی از رنگ های اصلی و غالب در این سبک استفاده از رنگ های روشن و سفید در اکثر دیوارها،سقف و حتی مبلمان و لوازم چوبی و اکسسوری های موجود در فضا می باشد که معمولاً این رنگ پایه را با رنگی متضاد جهت ایجاد کنتراست مناسب مانند مشکی و خاکستری ترکیب می کنند.

pyramid_t-542

pyramid_t-541

pyramid_t-543

pyramid_t-545

pyramid_t-549

pyramid_t-546

pyramid_t-548

pyramid_t-547

مدرن ترین منازل مسکونی که با این ترکیب رنگ و رنگ های مشابه طراحی و اجرا شده اند باعث ایجاد فضایی خاص و دلنشین گردیده و جذابیت خاصی برای طرفداران خود به همراه خواهند داشت.در بیشتر این خانه ها رنگ غالب فضا سفید است که با بهره گیری از یک رنگ تیره مثل مشکی به عنوان رنگ کنتراست شدت رنگ ها را کنترل می کنند و یک فضای آرامش بخش را بوجود می آورند.نکته قابل توجه در طرح های فوق استفاده از خطوط متقاطع یا موازی است که زینت بخش لوازم (به طور مثال کنسول،کمد های زمینی،میز TV،بوفه،کتابخانه و …) در این سبک می باشد که بسیار نیز شایع است.

pyramid_t-5410

pyramid_t-5411

pyramid_t-5412

از دیگر مواردی که جلوه ای متفاوت به خانه مدرن شما می بخشد استفاده از تابلو  و یا آینه های ساده و شیک بر روی دیوارهای اتاق پذیرایی (اتاق نشیمن)،راهروها،هال،اتاق خواب و… مخصوصاً دیوار بالای مبلمان و تخت خواب یا فضای بالای کمد زمینی و کنسول می باشد. اغلب این تابلوها دارای نقوش ساده سیاه سفید و یا یک نوشته ساده و مفهومی می باشند. با استفاده از این تابلوها با تصاویر و ابعاد متفاوت می توان جلوه ای خاص به فضای ساده و مدرن مسکونی خود بخشید.دوستداران عزیز سبک مدرنیسم برای درک بهتر این سبک با رنگ غالب سفید به عکس های زیر توجه نمایید. برای دکوراسیون داخلی خانه رویائی خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

pyramid_t-5413

pyramid_t-5414

pyramid_t-5415

pyramid_t-5416

pyramid_t-5417

pyramid_t-5418

pyramid_t-5419

pyramid_t-5420

pyramid_t-5421

pyramid_t-5422