طراحی داخلی شرکت

 

در محیط های کاری که دارای تعداد زیادی پرسنل می باشند طراحی داخلی شرکت آن هم به صورت حرفه ای و آشنایی به تمامی زوایای کار و همچنین استفاده از میزهایی با سایز کوچکتر و استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

در طرح ذیل شاهد استفاده از میزهای کارمندی با ترکیبی از رنگ های اکتیو و شاد که در بالا بردن راندمان کاری و همچنین ایجاد محیطی زیبا و دلنشین به پرسنل و مدیران کمک شایانی می نماید،هستید.

pyramid_t-1691

کمدهای زمینی ایده ای خلاقانه جهت تفکیک فضاهای کارمندی هستندکه هم نقش جدا کننده داشته و هم جهت بایگانی و دسترسی افراد به اطلاعات شخصی و کاری خود بسیار کاربردی می باشند.

دیوایدرهای به کار رفته در میزهای کارمندی فوق که دارای رنگ های شاد (آبی و سبز) نیز هستند دارای دو مزیت مهم می باشند.هم پوششی مناسب در کنترل دید دیگر کارمندان نسبت به هم داشته و هم باعث عدم خستگی چشم ها در دراز مدت می گردد.

در طراحی داخلی محیط های کاری با ابعاد بزرگ یکی از اصول مهم نورپردازی است که در این محیط طراح به بهترین نحو ممکن از نور طبیعی و هم از نور پردازی مستقیم بهره برده است.استفاده از رنگ سفید در کمدها،دیوار و کفپوش به هرچه زیباتر و روشن تر شدن محیط کمک شایانی نموده است.

برای طراحی و اجرای تخصصی معماری داخلی محیط اداری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.