طراحی داخلی سقف با ام دی اف

امروزه در طراحی داخلی محیط های اداری و یا منازل مسکونی، طراحان دست به هنرنمایی و خلاقیت های گسترده در ایجاد سقف های مدرن و زیبا زده اند که می توان از آن جمله به استفاده از چوب در سقف فضاهای گوناگون اشاره کرد. البته ایده استفاده از چوب در سازه های ساختمان بسیار قدیمی نشات گرفته است ولی به کارگیری آن با سطوح صاف و یا به عبارت دیگر ام دی اف یک ایده جدید در این صنعت به حساب می آید.

طراحی داخلی سقف:

استفاده از چوب در زیر سقف های کاذب تداعی کننده ساختمان های بسیار قدیمی با سازه های چوبی می باشد. ولی با تفکرات مدرنیزه شده از سطح و حجم آن و با بهره گیری از ام دی اف در کنار رو کش های بسیار زیبا ایده ای خاص برای دکوراسیون داخلی منازل محسوب می گردد. ایجاد فرم هایی به شکل جعبه از جنس ام دی اف با انواع قطرها و رنگ ها برای جلوه دادن به سقف ها مورد استفاده های فراوانی دارد و در بعضی از موارد این خطوط از روی دیوار ها تا کف ساختمان امتداد پیدا می کند.

برای دست یابی به فینیشینگ بهتر نقاط اتصال این محصول در تمامی قسمت ها به صورت دستی و با مهارت بسیار بالای گروه اجرایی تولید و نصب می گردد. یکی دیگر از مزایای استفاده ام دی اف در سقف که از نظر طراحان و معماران نیز قابل تایید می باشد و به ایده آل تر شدن محیط کمک شایانی می کند، خاصیت چوب و گرم تر کردن فضای پیرامون آن می باشد. این محصول می تواند حس طبیعی بودن عنصر چوب را به محیط القا کند.

مهمترین نکته در اجرای سقف های فوق به طراحی ماهرانه آن برمی گردد. در نظر گرفتن میزان حجم به نسبت رنگ چوب موردنیاز فضا کلیدی ترین نکته در اجرای این گونه طرح ها می باشد که طراحان خبره مجموعه پیرامید طرح با بهره گیری از تجارب فراوان در طراحی و اجرای پروژه های متعدد مسکونی و اداری ،شما را برای داشتن فضایی متفاوت و ایده آل به بهترین نتیجه ممکن خواهند رساند.

طراحی داخلی سقف با ام دی اف:

طراحی داخلی سقف با ام دی اف یکی از متفاوت ترین طراحی های داخلی امروزی است که با تمام دکورها مطابقت داشته و می تواند جایگزینی برای هر نوع دکور دیگر باشد. سلیقه شما هر کدام از طراحی های کلاسیک، مدرن، سنتی یا مینیمال که باشد تفاوتی ندارد؛ تمامی این طرح ها با ام دی اف قابل اجرا هستند.

امروزه با روی کار آمدن شیوه های مدرن طراحی داخلی، که از هر نظر مطلوب تر هستند، ایده های کهنه و از جمله استفاده از چوب تا حدودی منسوخ شده اند. علت این امر به کیفیت بالا و جذابیت هرچه بیشتر سقف های کاذب امروزی و از جمله سقفهای ام دی اف مربوط است. ام دی اف سقف را علی رغم دیگر طراحی ها، درست در همان شکلی که مد نظر دارید؛ می توانید اجرا کنید. علت محبوبیت اجرای دکوراسیون سقف با ام دی اف نیز همین امر است. به طور مثال سقف سنتی زیر نوعی سقف mdf است!

اجرای سقف کاذب با متریال ام دی اف:

در طراحی داخلی اماکن مختلف نظیر محیط های اداری، تجاری و یا منازل مسکونی، طراحان بسته به نیاز محیط و مهارت خود، دست به هنرنمایی و خلاقیت با بهره مندی از ایده های ناب می زنند. در این میان، سقف کاذب ام دی اف به عنوان نوعی سقف همه کاره، مدرن و مرغوب در بسیاری از مواقع قابلیت اجرا دارد.

طراحی داخلی سقف با ام دی اف در منازل مسکونی رایج تر است. امروزه علاوه بر سالن نشیمن، سقف ام دی اف آشپزخانه نیز به طرزی ماهرانه قابل اجرا است.

طراحی داخلی سقف با ام دی اف اگرچه مهارت و دقت بالایی می طلبد؛ اما در بیشتر مواقع به آسانی قابل اجرا است. در مقابل، ایده های دیگر مانند ایده استفاده از چوب، در عین قدیمی بودن، کار و هزینه زیادی نیاز دارند. در کل، استفاده از چوب و دیگر متریال ها، در زیر سقف های کاذب، تداعی کننده ساختمان های بسیار قدیمی با سازه های نامناسب می باشد. اما، وجود تفکرات مدرنیته و بهره گیری از ام دی اف مرغوب در انواع ساده و طرح دار، در کنار روکش های بسیار زیبا، می تواند ایده ای خاص برای دکوراسیون داخلی منزل محسوب شود. این متریال قابلیت برش دارد و هر طرحی را در قالب آنها می توان اجرا کرد.

ایجاد سقف کاذب به شکل لوستر مکعبی از جنس ام دی اف و در دیگر اشکال هندسی، در اندازه های متنوع با تنوع رنگی جذاب از جمله این ایده ها است. اما این فقط یک نمونه خاص است. با وجود متریال ام دی اف، خاص ترین و متفاوت ترین سقف های کاذب را با توجه به محیط ساختمان در بهترین کیفیت می توان اجرا کرد.

نورپردازی ام دی اف سقف:

از جمله جدیدترین ایده هایی که در طراحی داخلی سقف با ام دی اف به خوبی جا باز کرده و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است، نورپردازی و نور مخفی سقف با ام دی اف است. در حالت کلی استفاده از نور در سقف کاذب باعث تحولی عظیم می گردد. به طوری که جذابیت و طراحی سقف بهتر به چشم می آید. این نوع از طراحی مناسب برای تمامی اماکن بزرگ و کوچک است. تصویر زیر به خوبی بیانگر این واقعیت است. برای داشتن زیباترین طراحی داخلی سقف با ام دی اف بر اساس آخرین مد روز و متناسب با فضای ساختمان خود می توانید روی مجموعه پیرامید طرح حسابی جداگانه باز کنید.

مزایای طراحی داخلی سقف با ام دی اف:

مزایای زیادی که در طراحی داخلی سقف با ام دی اف نهفته است، منجر شده تا امروزه استفاده از ام دی اف گزینه اول بسیاری از متقاضیان سقف کاذب باشد. از جمله مزایای این کار موارد زیر را می توان اشاره کرد:

  1. استفاده از ام دی اف در سقف که از نظر طراحان و معماران نیز قابل تایید می باشد، به ایده آل تر شدن محیط کمک شایانی می کند. همچنین، منجر به گرم تر کردن فضای پیرامون آن می شود.
  2. این متریال می تواند حس طبیعی بودن عنصر چوب را به محیط القا کند.
  3. امکان اجرای نورپردازی با استفاده از لامپ های هالوژن مخصوص به صورت مخفی.
  4. امکان اجرای طرح ها و الگوهای بسیار خاص بر روی چوب به شکلی دقیق و جذاب
  5. در طراحی داخلی با سقف ام دی اف می توان نوع طرح را متناسب با دکوراسیون منزل به صورت سنتی، مینیمال و یا کلاسیک انتخاب کرد.
  6. استاندارد بودن اجرای کناف سقف با ام دی اف.
  7. امکان نصب ام دی اف روی سقف و اتصال مخفی ام دی اف.
  8. قابل اجرا بودن سقف کاذب ام دی اف در تمام قسمت های ساختمان.
  9. مقرون به صرفه بودن اجرای سقف کاذب با ام دی اف.
  10. سریع بودن روند اجرای دکور با ام دی اف.

اهمیت اجرای صحیح کناف با ام دی اف و نکات قابل توجه

همانقدر که کیفیت مواد اولیه برای داشتن بهترین سقف ام دی اف جدید اهمیت دارد؛ توجه به مدرنیته بودن طرح و حاذق بودن طراح در اجرای کناف نیز مهم است. به عبارت دیگر، اهمیت اجرای صحیح این دکوراسیون نقش کلیدی در طرح نهایی دارد. چرا که اجرای سقف با ام دی اف را با هدف ایجاد تنوع و زیباتر نمودن محیط نیاز داریم. این امر نشان می دهد که اجرای طرح باید به متخصصان این کار سپرده شود.
برای آنکه بتوان در برابر هزینه‌ هایی که برای این کار پرداخت می‌ شود، شاهد بهترین سقف اجرا شده در کیفیت و جذابیت مطلوب باشید؛ باید در اجرای دقیق آن درست بر اساس استاندارد های لازم مصمم باشید.

مهمترین نکته در اجرای سقفهای mdf به طراحی ماهرانه آنها برمی گردد. در نظر داشتن اصول کلی در اجرای طرح مورد نظر، استفاده از بهترین و ماندگارترین متریال ها، پیاده سازی طرح در شکل واقعی آن، تشخیص بهترین ترکیب رنگ ها برای فضای ساختمان و… جزو کلیدی ترین نکات هستند. اجرای درست این نکات مهارت و تجربه کافی لازم دارد. به طوری که، علت تفاوت کیفی طرح های مختلف به همین موارد بر می گردد.

هرچه طراح و اجرا کننده، تجربه بیشتری در این کار داشته باشد و در اجرای طرح های گوناگون از نیروهای متخصص بهره ببرد، در اجرای طرح کناف با ام دی اف موفق تر عمل خواهد کرد. از طرفی، این کار با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. مجموعه‌ های حاذق حتی از هزینه های اضافه تا حدودی جلوگیری به عمل می‌ آورند. طرح مورد نظر را نیز در استاندارد ترین شکل تحویل می‌ دهند. در نتیجه، آنچه شما در نهایت می بینید طرحی تمیز تر و جذاب تر است.

طراحان خبره مجموعه پیرامید طرح با بهره گیری از تجارب فراوان در طراحی و اجرای پروژه های متعدد مسکونی و اداری، شما را برای داشتن فضایی متفاوت و ایده آل به بهترین نتیجه ممکن خواهند رساند. بنابراین، اگر می خواهید نهایت رضایت را از طرح مورد نظر خود داشته باشید و تمامی موارد گفته شده مو به مو اجرا شوند، با ما در ارتباط باشید.