طراحی داخلی با پارتیشن شیشه ای شرکت Litebit

در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از طراحی داخلی مدرن شرکت Litebit درروتردام-کشور هلند هستید.نکته جالب اینجاست که این دفتر کار حدود یک سال پیش با 5 نفر کارمند کار خود را شروع کرده و اینک با رشد قابل توجه کار خود نیاز به کارمندانی بسیار بیشتر از قبل و همینطور دکوراسیون داخلی خاص و متناسب با حیطه فعالیت خود داشت. بدین منظور شرکت Kantoorinrichter پس از جلسات متعدد کاری با مدیران این مجموعه در خصوص موارد مورد نیاز مجموعه و هزینه های برآورد شده که در ابتدا برای این شرکت بالا به نظر می آمد موفق شدند طراحی و اجرای معماری داخلی شرکت Litebit را با تجهیز کامل مبلمان اداری آن در زمان وعده داده شده به پایان برسانند و همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است.
از نکات برجسته در دکوراسیون داخلی دفتر اداری Litebit می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس جهت تفکیک قسمتهای مختلف این فضای اداری اشاره کرد که علاوه بر استفاده کافی از نور طبیعی تا حدود 70% باعث شکست صدا در محیط فوق گردیده اند و زیبایی وصف ناپذیری دارند.
برای طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری خود بر مبنای طراحی اصولی و ارگونومیک با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-828(1)

Pyramid_T-828(2)

Pyramid_T-828(3)

Pyramid_T-828(4)

Pyramid_T-828(5)

Pyramid_T-828(6)

Pyramid_T-828(7)

Pyramid_T-828(8)

Pyramid_T-828(9)

Pyramid_T-828(10)