طراحی داخلی اداری مدرن شرکت Cappagh


امروزه طراحی داخلی اداری مدرن برای فضاهای اداری و مسکونی در بین افراد مختلف جامعه مخصوصاً در بین جوانان و افراد میانسال از محبوبیت خاصی برخوردار است . داشتن فضایی سرشار از آرامش و سادگی و در کنار آن به کار بردن اکسسوری یا مبلمان شیک و خاص علاوه بر زیبایی بر جذابیت دکوراسیون داخلی محیط فوق می افزاید .
برای نشان دادن تاثیر سادگی و به انتخاب معماری داخلی با سبک مدرن در ذیل عکس های زیبایی از طراحی دکوراسیون داخلی یک شرکت مهندسی عمران و پیمانکاری با نام Cappagh را برایتان به اشتراک می گذاریم . شرکت Cappagh تصمیم به طراحی دفتر جدید خود در ویمبلدون -کشور انگلیس گرفتند چرا که نیاز به فضایی برای پرسنل خود داشتند که در آن احساس خانه را داشته باشد و به علت سرمایه گذاری مناسب این شرکت بر روی کارمندان خود ، راندمان کاری و احساس مسئولیت و ادامه همکاری در این مجموعه بسیار زیاد به چشم می خورد . در نهایت به منظور خلق فضایی مبتنی بر رفع نیازهای خود از شرکت معماری داخلی Accent دعوت به همکاری نمودند که همانطور که مشاهده می نمایید نتیجه کار رضایت بخش بوده است .
تیم طراحی Accent سبک مدرن را برای پروژه مذکور برگزیدند و در قالب سادگی ایجاد شده در محیط اداری فوق با المان هایی همچون ترکیب پارکت و موکت و چمن مصنوعی در کف ، استفاده از رنگ خاکستری ، پوشش چوب ، چمن مصنوعی در دیوارها و رنگ بندی شارپ مبلمان اداری و… سعی در برجسته کردن دیزاین داخلی شرکت Cappagh داشتند که به اینطور که به نظر می آید در کار خود موفق بوده اند .
طراحی به صورت سالن باز در قسمت های کارمندی و استفاده از میزهای کارگروهی با حفظ حریم شخصی افراد و بهره بردن از پارتیشن شیشه ای تک جداره با پوشش زیبایی از استیکر مات کن با طرح دلخواه از آیتم های دیگری است که زیبایی دکوراسیون فضای اداری فوق را دو چندان نموده است .
برای طراحی داخلی اداری مدرن حرفه ای و ایده آل دفتر کار خود با کارشناسان متخصص ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید .

Pyramid_T-835(1)

Pyramid_T-835(2)

Pyramid_T-835(3)

Pyramid_T-835(4)

Pyramid_T-835(5)

Pyramid_T-835(6)

Pyramid_T-835(7)

Pyramid_T-835(8)

Pyramid_T-835(9)