سقف کاذب-تایل آرمسترانگ

سقف کاذب آرمسترانگ به زمان زیادی برای نصب نیاز ندارد و شما می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، این نوع سقف را نصب نمایید. این نوع سقف از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. سقف کاذب آرمسترانگ جزء سقف های معلق محسوب می شود و دارای زیبایی خاصی می باشد. با به کارگیری این نوع سقف، شما می توانید به سیستم تهویه، سنسورها و انواع مختلف تجهیزات روشنایی به راحتی دسترسی داشته باشید. سقف کاذب آرمسترانگ با گذشت زمان، کدر و کثیف نمی شود زیرا گرد و خاک در سیستم تعلیق سقف پایه پنهان می شود.

یکی دیگر از مزیت های سقف کاذب آرمسترانگ این است که نصب و یا جداسازی آن در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و نگهداری آن نیز بسیار آسان است. این نوع سقف می تواند در مصرف برق شما صرفه جویی کند زیرا صفحات به کار برده شده در آن، نور زیادی را منعکس می کنند. سقف کاذب-تایل آرمسترانگ برای استفاده در محیط کار بسیار مناسب می باشد زیرا از ورود سر و صدای اضافی خارج از محیط به داخل جلوگیری می کند. همچنین تجهیزات جانبی زیادی تولید شده اند که کمک می کنند تا این نوع سقف، با روشی آسان تر نصب شود. مواد طبیعی که در صفحات این نوع سقف به کار برده شده اند، از امنیت بالایی برخوردار می باشند و با محیط زیست سازگاری دارند. همچنین سقف کاذب آرمسترانگ به زمان زیادی برای نصب نیاز ندارد و شما می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، این نوع سقف را نصب نمایید.

موادی تشکیل دهنده سقف کاذب آرمسترانگ:

سقف کاذب آرمسترانگ

سقف کاذب آرمسترانگ از پروفیل های فلزی خاص و صفحات معدنی ساخته شده است. این تجهیزات بر روی سیستم تعلیق نصب می شوند. اسلب هایی که در آرمسترانگ سقف مورد استفاده قرار می گیرند، از الیاف معدنی ساخته شده اند. افزودنی هایی که از لاتکس، نشاسته، گچ و سلولز تشکیل شده اند، به این الیاف اضافه می شوند. شما می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، مواد اولیه را تهیه کنید و همچنین موادی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند را با حداقل هزینه انرژی به دست آورید.

تخته هایی که دارای نشاسته بیشتری هستند، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند و تخته هایی که دارای لاتکس بیشتری هستند، قیمت آنها گران تر است. این افزودنی ها باعث می شوند تا مواد به کار برده شده در این نوع سقف، از مقاومت بیشتری در برابر رطوبت برخوردار باشند. مجموعه پیرامید طرح از سال 1380 در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و می تواند انواع سقف های کاذب را با جدیدترین روش ها و با کیفیت بالایی برای شما نصب نماید.

سقف کاذب آرمسترانگ جزء سقف های معلق محسوب می شود و دارای زیبایی خاصی می باشد.

خصوصیات صفحات آرمسترانگ و مزایای استفاده از آن:

مزایای سقف آرمسترانگ

برخی از صفحات سقف کاذب آرمسترانگ دارای لبه پله ای نه چندان پهنی می باشند. پهنای این نوع صفحات 1.5 سانتی متر است و در سازه های معلق مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر از صفحات سقف آرمسترانگ از لبه های پلکانی پهن تری برخوردار می باشند. این نوع صفحات با پهنای 2.4 سانتی متر در سیستم های تعلیق مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این صفحات نیز دارای لبه یکنواختی می باشند و در هر دو نوع سازه معلق کاربرد دارند. عرض اسلب های سقف آرمسترانگ 60 سانتی متر و طول آنها 60 یا 120 سانتی متر می باشد. ضخامت این اسلب ها از 0.8 تا 2.5 سانتی متر است و وزن آنها از 2.7 تا 8 کیلوگرم در متر مربع می باشد.

سیستم های تعلیق دارای دو نوع مدولار و پیوسته می باشند. سیستم های تعلیق مدولار از یک قاب و ماژول ها (پانل ها، کاست ها و ریل ها) ساخته شده اند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. قاب معمولا در زیر پوشش سقف قرار می گیرد و در آنجا پنهان می شود. لازم به ذکر است که سیستم های معلق به فضای بیشتری نیاز دارند. قاب به پایه سقف متصل می شود و بین پروفیل ها به اندازه 60 سانتی متر، فاصله وجود دارد. در مرحله آخر، توری تهویه و لامپ نصب می شوند. توجه نمایید که سقف کاذب آرمسترانگ از پروفیل های فلزی خاص و صفحات معدنی ساخته شده است.

سقف کاذب آرمسترانگ در چه محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

کاربرد سقف کاذب

به طور کلی، صفحات سقف کاذب آرمسترانگ از انواع مختلفی برخوردار می باشند که هر یک از آنها در محیط های خاصی کاربرد دارند. به عنوان مثال، برخی از آنها در ساختمان های صنعتی، هتل ها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر از این نوع صفحات دارای لاتکس بیشتری می باشند و در برابر رطوبت از مقاومت زیادی برخوردار هستند. این نوع صفحات آرمسترانگ سقف کاذب بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای رطوبت زیادی هستند. آنها معمولا در فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها، استخرها، حمام ها و خشکشویی ها کاربرد زیادی دارند. این نوع سقف ها همچنین می توانند در برخی از کارگاه های شرکت های صنعتی که دارای رطوبت هستند و در برخی از راهروها و سالن ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

سقف آکوستیک نیز نوع دیگری از سقف ارمسترانگ است که از ورود صداهای بلند به فضای داخلی جلوگیری می کند. این نوع سقف در سالن های سینما، محیط های اداری و یا کلوپ های شبانه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ارمسترانگ سقف همچنین در هتل ها و یا در کارگاه های تولیدی پر سر و صدا نیز کاربرد دارد. سقف های بهداشتی نوع دیگری از تایل سقف کاذب می باشند که اغلب در محیط های پزشکی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت و نصب این نوع سقف، تمام الزامات بهداشتی رعایت می شود و در بیمارستان ها، کلینیک ها و همچنین کارگاه ها و شرکت های تولید مواد غذایی کاربرد زیادی دارد.

برخی از انواع آرمسترانگ کناف از زیبایی خاصی برخوردار می باشند و شکل و رنگ جذابی دارند. این نوع سقف معمولا جنبه تزئینی دارد و در سالن های فروشگاه، لابی هتل و یا رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این نوع سقف ارمسترانگ را در منزل خود نیز به کار ببرید و زیبایی آپارتمان خود را چندین برابر کنید.

سقف های رنگ سفید و مشکی بیشتر در چه اماکنی مورد استفاده قرار می گیرند؟

سقف کاذب سفید و سیاه

از آنجایی که صفحات سقف کاذب آرمسترانگ از انواع مختلفی برخوردار می باشند که هر یک از آنها در محیط های خاصی کاربرد دارند و همچنین سقف کاذب آرمسترانگ از صفحات رنگی و طرح های متنوعی برخوردار می باشد، بنابراین ممکن است بیشتر افراد رنگ سفید را برای سقف مناسب بدانند. اما سقف کاذب آرمسترانگ از صفحات رنگی و طرح های متنوعی برخوردار می باشد. سقف مشکی اغلب در سالن های سینما کاربرد دارد. البته سقف ها دارای صفحات و بافت های متفاوتی می باشند که برحسب نیاز در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سقف های سوراخ دار و برجسته نیز کاربردهای زیادی دارند. علاوه بر این، سلول های شبکه باز از زیبایی خاصی برخوردار می باشند و می توانند تمام سیستم تعلیق را بپوشانند و پنهان کنند.

تایل آرمسترانگ کاربردهای متنوعی دارد و شما می توانید مطابق با نیازهای خود، آنها را انتخاب و نصب نمایید. شما می توانید تایل آرمسترانگ را با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. زیرا طرح سقف کاذب از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. مجموعه پیرامید طرح با به کارگیری نیروهای با تجربه و استفاده از دانش فنی روز دنیا، می تواند زیباترین و با کیفیت ترین سقف های کاذب را در محیط های مختلف اداری، تجاری و مسکونی برای شما نصب نماید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و طراحی و اجرای دکوراسیون اداری یا مسکونی خود در رابطه با سقف آرمسترانگ یا همان طرح سقف کاذب با شرکت پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.