سازه های پارچه ای

Pyramid_MS-13-2-1

 

نزدیک به چند دهه است که سیستم سازه های کششی یا غشایی به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت نایزل (NAIZIL) ایتالیا با بیش از 50 سال سابقه در سیستم های غشایی یا سازه های پارچه ای برترین برند جهان محسوب می شود و این مجموعه افتخار دارد که با معرفی این محصول گامی موثر در صنعت ساختمان ایران بردارد.سازه های پارچه ای کششی که با  نام سازه های غشایی نیز شناخته می شوند با توجه به رفتار کششی خاص در برابر نیروها،زیر مجموعه ای از گروه بزرگ سازه های کششی محسوب می شوند.از سوی دیگر به علت برخورداری ازیک هندسه فضایی سه بعدی به خانواده سازه های فضایی تعلق دارند و همزمان به خاطر سبکی وزن در گروه سازه های سبک نیز قرار می گیرند.

 

Pyramid_MS-13-2-2

 

این سازه ها می توانند به عنوان پوششی برای بناها،زمین های بازی،باغ ها،تراس ها،پارکینگ ها و… و با نورپردازی خلاقانه به عنوان یک فضای شهری مطلوب وشاخص جلوه کنند و بیش از هر روش دیگری پیوند میان سازه و معماری را در یک طرح به نمایش گذارند.

مصالح مورد استفاده در اين نوع سازه ها چه از نظر زيبايي شناسي و چه از نظر عملکرد با کليه مصالح متعارف و متداول در صنعت ساختمان متفاوت مي باشند.

 

Pyramid_MS-13-2-3

 

Pyramid_MS-13-2-4

 

سازه هاي کششي به خاطر خواص فيزيکي و شکل هندسي شان نیز از ديگر سازه ها متمايزند و مي توانند به عنوان سازه هاي دائم، موقت يا با قابليت جابجايي مورد استفاده قرار بگیرند.
اين سازه ها نه تنها سبک، بلکه زيبا، نيمه شفاف و همچنين داراي طول عمر و ماندگاری بالا و گاهي نيز اقتصادي مي باشند.
معماري پارچه اي:
استاديوم ها، سکوها، مراکز خريد، void (وید مراکز تجاری)، پياده روها، سقف پارکينگ ها و … همگي مي توانند با غشاهاي ترکيبي و ساختارهاي پارچه اي با زيرساختارهايي سبک، آزادي عمل فراوان، اطمينان بخشي مورد قبول و پايايي فوق العاده طراحي شوند. به طوريکه در تمام دنيا غيرمنتظره ترين و جاه طلبانه ترين پروژه ها با استفاده از ويژگي سبکی و انحناپذيري اين مصالح قابل ساخت مي باشند.

 

Pyramid_MS-13-2-5

 

*ویژگی های نایزل(NAIZIL):
-درصد اشتعال پایین
-دارای عالی ترین خواص فیزیکی
-دارای پرداخت صیقلی بالا و براق
-استفاده از تارپولین وزن متوسط
-دارای خاصیت ضدقارچ یا ضد کپک زدگی
-قابلیت جوش با تکنولوژی هوای گرم و فرکانس بالا
-مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های مضر آفتاب(uv)
-استفاده از رنگدانه های با کیفیت بالا(ثبات و دوام بالای رنگ)
-عدم فرسایش در شرایط مختلف آب و هوایی و طول عمر بسیار بالا
-استفاده از رنگدانه های با کیفیت بالا(ثبات و دوام بالای رنگ
-دارای رنگ لاکی(لاک و الکل) اکریلیک و پوشش pvc در هر دو قسمت
-10 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این محصول با کارشناسان ما در پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.