دکوراسیون متفاوت دفتر کار کوچک

 

امروزه با توجه به ازیاد مشاغل گوناگون با تعداد پرسنل کم و از سوی دیگر تعدد دفاتر اداری با متراژ کوچک ، بهره بردن از مشاوره و طراحی افراد متخصص و طبیعتاً تاثیر آن بر زیبایی و ارگونومیک بودن فضاهای اداری اینچنین بسیار حیاتی و مهم می باشد.

دکوراسیون متفاوت دفتر کار کوچک فوق مربوط به شرکت ThoughtWorks در Johannesburg-کشور افریقای جنوبی می باشد که در سال 2017 توسط شرکت طراحی Karpinski به زیبایی طراحی و اجرا شده است.

همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می کنید طراح در گام نخست به فلت بود این دفتر کار رای مثبت داده و احساس بزرگی و دلباز بودن را به محیط اداری فوق القا نموده است.در گام بعدی برای تفکیک قسمت های مختلف از پارتیشن شیشه ای فریملس به دلیل شفاف بودن و عبور فوق العاده نور و همچنین استفاده از کمدهای ایستاده یا دیوایدر به منظور تفکیک قسمت انتظار و استراحت نموده است.در ذیل شما را به دیدن تصاویری از دکوراسیون متفاوت دفتر کار کوچک شرکت ThoughtWorks جلب می نماییم.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره لازم در خصوص دکوراسیون دفتر کار کوچک خود و به کار بردن بهترین روش های ممکن با توجه به وضعیت موجود فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس بگیرید.

Pyramid_T-643(1)

Pyramid_T-643(2)

Pyramid_T-643(3)

Pyramid_T-643(4)

Pyramid_T-643(5)

Pyramid_T-643(6)

Pyramid_T-643(7)

Pyramid_T-643(8)