دکوراسیون شرکت Square Enix


در ذیل شاهد عکس های زیبایی از دکوراسیون شرکت Square Enix هستید که در زمینه تولید و توسعه بازی مشغول به فعالیت است و در لندن – کشور انگلیس قرار دارد . مدیران این مجموعه در سال 2020 به منظور طراحی دکوراسیون داخلی دفتر جدید خود و نیاز به داشتن فضایی متناسب با حرفه خود که برای مخاطبین آنها مهیج بوده و حس ماجراجویی داشته باشد از استودیو معماری Oktra دعوت به همکاری نمودند .
طراحان داخلی Oktra از آنجایی که دومین مرتبه ای بود که برای این شرکت کار طراحی داخلی انجام می دادند در گام نخست شروع به پرسش و بررسی در خصوص حیطه فعالیت Square کردند و پلنی از آینده نگری مدیران این مجموعه را برای خود ترسیم نمودند . سپس به قسمت های موردنیاز این شرکت و تعداد پرسنل مشغول به فعالیت در هر بخش در حال و آینده نزدیک پرداختند و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده موفق به خلق این طراحی داخلی زیبا گشتند .
تیم طراحی Oktra برای بالا بردن جذابیت کار خود از آیتم هایی همچون رنگ بندی شاد و هیجان انگیز در بخش های مختلف این دفتر کار و پارتیشن شیشه ای تک جداره و دیوایدرهای مشبک با رنگ قرمز برای جداسازی قسمت های مختلف این دفتر اداری بسته به صلاحدید معماران داخلی و مدیران Square جهت نیاز به طراحی به صورت سالن باز به طور مثال در بخش کارمندی و یا بسته بودن فضا و حفظ حریم شخصی مانند اتاق جلسات یا اتاق مدیران و معاونین استفاده نمودند و در نهایت دیزاین داخلی زیبا و تخصصی همراه با رضایت مشتری را از خود بر جا گذاشتند .
برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی جذاب و هوشمندانه دفتر اداری خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید .

Pyramid_T-840(1)

Pyramid_T-840(2)

Pyramid_T-840(3)

Pyramid_T-840(4)

Pyramid_T-840(5)

Pyramid_T-840(6)

Pyramid_T-840(7)

Pyramid_T-840(8)

Pyramid_T-840(9)

Pyramid_T-840(10)