دکوراسیون داخلی ساندویچی

Pyramid_T-180(1)

 

طرح پیشنهادی برای اطاق مجلات یا همان Magazin Room از سبک مینیمال-مدرن ایده گرفته است. طرح فوق از یک جعبه مستطیل شکل الهام گرفته شده که با فرم دادن چهارگوشه آن به شکل منحنی (Carve) ظاهر خاصی به خود گرفته و از نظر بصری دارای شرایط خاصی می باشد.

-در قسمت داخلی حجم مورد نظر، فضا کاملاً مستطیل با زوایای گونیا در نظر گرفته شده تا فضای مناسبی برای جا دادن قفسه و میز های معمول در بازار را هم داشته باشد.

– سازه اصلی این طرح با روکشی از کامپوزیت به رنگ نقره ای در نظر گرفته شده است تا هم وزن کمتری داشته و هم پوسته اطاق در شرایط مختلف جوی دوام لازم را داشته باشد. از مزایای دیگر این سازه با پوسته سبک می توان به قابلیت جابجایی آن اشاره کرد حتی می توان با در نظر گرفتن چرخ در زیر آن به شکل کاروان دائماً در حال جابجایی باشد.

– قسمت ورودی در این طرح از جنس چوب طبیعی از نوع چوب های صنعتی اشباع دیده شده است که علاوه بر دید بصری محل ورودی را به واسطه متریال و رنگ متفاوت به ما نشان بدهد و همینطور در زمان ساخت می توان به گونه ای دیتیل بندی نمود تا در مواقع لزوم از کابین توسط پیچ و مهره جدا شود.

– در قسمت بالای این اطاق یا به عبارت دیگر پشت بام آن می توان با قرار دادن سولار از انرژی پاک یا همان نور خورشید در تامین برق مورد نیاز اتاق و یا در صورت نیاز با نصب مانیتور های شهری برای اطلاع رسانی و تبلیغات بهره برد.

– طراحی پوسته خارجی این محصول به گونه ای است که قسمت های کوچک کامپوزیت ساخته شود تا در صورت نیاز به تعمیرات فقط قسمت موردنظر از پوسته جدا شده و برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود و در قسمت نمای این اطاق برای بوجود آمدن وسعت دید بیشتر از شیشه استفاده خواهد شد تا محصولات آن به صورت کامل دیده شوند. همچنین می توان برای مواقع ضروری و کنترل آفتاب در طول روز از پرده های کرکره و یا شید در پشت شیشه ها استفاده نمود.

– برای سرمایش و گرمایش داخل این اطاق به راحتی می توان از کولرهای گازی اینورتر استفاده نمود.

در ذیل شما را به دیدن زوایای مختلف این طرح دعوت می نماییم.

Pyramid_T-180(2)

Pyramid_T-180(3)

Pyramid_T-180(4)

Pyramid_T-180(5)

Pyramid_T-180(6)

برای طراحی و اجرای ایده آل دکوراسیون داخلی فضای مسکونی،اداری یا تجاری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.