دکوراسیون داخلی با چوب شرکت Impakta

امروزه افراد برای بالا بردن جذابیت دفاتر کار و از طرف دیگر جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر در کسب و کار خود به طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون فضای اداری می پردازند. در این میان استفاده از ایده های خلاقانه و ناب در موفقیت طراحی و نزدیک شدن به هدف کارفرما بسیار تاثیرگذار می باشد.

پیرو صحبت انجام شده در ذیل شاهد تصاویر زیبایی از دکوراسیون داخلی شرکت Impakta در کشور اسلوونی هستید که یک شرکت بین المللی متالوژی است که در زمینه محصولات و تجهیزات فلزی مشغول به فعالیت است و جهت بالا بردن محبوبیت و فروش خود از شرکت معماری داخلی Kragelj جهت طراحی داخلی اصولی دفتر کار خود دعوت به همکاری نمود.
تیم طراحی با خلق محیطی باز و سرشار از نور طبیعی و تاکید بر حفظ روشنایی فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای موفق به جداسازی بخش های واجد شرایط جهت داشتن حریم خصوصی در این مجموعه گردیدند. از نکات برجسته در دیزاین داخلی فوق می توان به استفاده از چوب به صورت الوار در نمای جلوی شیشه پارتیشن های فریملس کل فضا اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و آوردن حجم در محیط باعث محدود کردن دید محیطی نیز گردیده است که جزو ایده های جالب و خلاقانه طراحان داخلی آن می باشد.
برای معماری داخلی حرفه ای و ایده آل دفتر اداری خود با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-827(1)

Pyramid_T-827(2)

Pyramid_T-827(3)

Pyramid_T-827(4)

Pyramid_T-827(5)

Pyramid_T-827(7)