دکوراسیون داخلی اداری

 

همانطور که می دانید امروزه در کسب و کارهای موفق موضوعی که به آن توجه ویژه ای می گردد ،دکوراسیون داخلی اداری این گونه فضاها می باشد. در محیط های اداری مدرن برای استفاده بهینه از فضا و بالا بردن هرچه بیشتر راندمان کاری کارمندان فضاهای فلت پیشنهاد می شود.

استفاده از رنگ های تیره در کاغذ دیواری و موکت و همچنین استفاده از رنگ های روشن در میزها و صندلی ها ترکیبی خنثی و ملایم را ایجاد می کند که در زیباتر شدن محیط تاثیر بسزایی دارد.

pyramid_t-1251

نسل جدید میزهای کارمندی،میزهای کارگروهی است که نسبت به سبک قدیمی تر آن بسیار کارآمدتر می باشند که در عین سادگی هم فضای بیشتری را در اختیار کارمندان قرار می دهد و هم تعداد پرسنل بیشتری را در خود جای می دهد که با استفاده از دیوایدرهای پلکسی فضای مجزا و بهینه ای را برای هر فرد در جایگاه مشخص خود تعریف می کند.

استفاده از کمدهای زمینی و فایلینگ ها در دکوراسیون داخلی فضاهای اداری نقش بسزایی داشته و بسیار کاربردی می باشند چرا که هم یک بایگانی مناسب به شمار می آیند و هم فضای کمتری را اشغال می کنند.استفاده از کمدهای زمینی درب دار که می توان به عنوان یک تفکیک کننده در فضاهای کارمندی نیز به آن توجه کرد از محاسن این طرح به حساب می آید.

میزهای کارشناسی نیم دایره ای شکل به همراه کمدهای زمینی یک فضای کاربردی را  برای کارمندان و مدیران ایجاد کرده و می تواند بالاترین بازدهی را در بر داشته باشند.

کانتر منشی و فضای انتظار ورودی که در بدو ورود ارباب رجوع به عنوان نمای کار شرکت به حساب می آید باید در حد امکان از اصولی ترین و زیباترین طراحی و اجرا برخوردار باشد.

استفاده از رنگ قرمز در صندلی ها و تشکچه ها یک ایده خلاقانه است که با وجود رنگ های سرد و خنثی نما ،گرمای خاصی را به فضای شما می بخشد و می تواند برگ برنده طراح به شمار آید.برای طراحی و اجرای تخصصی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.