دکوراسیون داخلی آپارتمان ایرانی

pyramid_t-1581

 

دکوراسیون داخلی از عوامل جدانشدنی در زیبایی هرگونه فضای موجود شامل اداری، مسکونی و یا تجاری می باشد که تاثیر بی نظیر آن بر هیچ کس پوشیده نیست و صد البته در اصولی و خاص بودن محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای تعیین رنگ بندی مناسب برای هر قسمت یا آیتم در منزل مسکونی خود باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بتوانید محیطی زیبا و منحصر به فرد را با مناسب ترین هزینه ممکن خلق نمایید.

اگر در اتاق نشیمن به دنبال آرامش و ایجاد حس امنیت هستید ترکیب صحیح رنگ های روشن و تیره در کل فضا،مناسب اینگونه فضاها می باشند.

pyramid_t-1582

pyramid_t-1583

آشپزخانه محیطی است که دائماً با آن سر و کار داشته و در آن مشغول به کار هستید پس برای داشتن حس آرامش نحوه چیدمان صحیح کابینت و دسترسی اصولی و راحت به تمامی وسایل موردنیاز الزامی است.در آشپزخانه ها با ابعاد کوچک استفاده از رنگ روشن به دلباز و بزرگتر نشان دادن محیط کمک شایانی می نماید.

pyramid_t-1584

pyramid_t-1585

اتاق خواب محلی برای تجدید انرژی و استراحت می باشد پس نباید از رنگ های تند با کنتراست بالا مانند قرمز یا نارنجی استفاده کرد.رنگ های خنثی و یا سرد مانند طوسی، کرم، قهوه ای و یا بنفش روشن می توانند آرامش بخش بوده و استرس را از شما دور نگه دارند.

pyramid_t-1586

pyramid_t-1587

pyramid_t-1588

pyramid_t-1589

سرویس بهداشتی و حمام محیطی است که احتیاج به روشنایی کامل دارد بنابراین استفاده از سرامیک و کاشی های روشن بهترین گزینه می باشد که می توان با طراحی خاص و استفاده از کاشی های تکه ای یا باند به رنگ تیره آن را دیزاین نمود.

pyramid_t-15810

pyramid_t-15811

pyramid_t-15812

برای طراحی و اجرای تخصصی معماری داخلی منزل مسکونی خود با کارشناسان مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.