دکوراسیون اداری

 

شرکت Celgene در تولید داروهای بیولوژی درمان سرطان فعالیت داشته و به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت بیولوژی جهان به شمار می آید. ساختمان مرکزی این شرکت در شهر ملبورن-قاره استرلیا واقع شده است .این ساختمان که حدود 5900 مترمربع وسعت دارد ،توسط شرکت یونی اسپیس (Unispace) و در سال 2016 به بهره برداری رسیده است. طراحی مدرن این ساختمان بسیار نوآورانه و پر انرژی می باشد.

طراحی دکوراسیون اداری این ساختمان به نوعی پرسنل آن را به چالش می کشد زیرا مدیران این شرکت از مردم خواسته بودند تا دفاتر کار خود را ترک کرده و بطور متفاوتی فکر نمایند و این ساختمان تبدیل به فضایی گردید تا برای متفاوت فکر کردن از آن الهام گرفته شود. دکوراسیون متفاوت این ساختمان به گونه ای است که کارکنان شرکت Celgene با افتخار تصاویر آن را به دوستان و فامیل خود نشان می دهند.

راهکار و روش های زیادی برای تمامی نیازهای روزمره پرسنل این شرکت در طراحی گنجانده شده است به طور مثال فضاهایی با رنگ های ملایم برای کارهای خصوصی و محرمانه پرسنل ،فضاهایی با رنگ های تند برای ایجاد طوفان های مغزی و همچنین یک کافه بزرگ برای ایجاد روابط اجتماعی در بین افراد در نظر گرفته شده است.برای درک بهتر موضوع شما را به دیدن عکس هایی از دکوراسیون اداری شرکت Celgene دعوت می نماییم.

برای طراحی و اجرای حرفه ای دکوراسیون اداری شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-579(1)

Pyramid_T-579(2)

Pyramid_T-579(3)

Pyramid_T-579(4)

Pyramid_T-579(5)

Pyramid_T-579(6)

Pyramid_T-579(7)