دکراسیون منزل با استفاده از خطوط همگرا

ایده استفاده از خطوط همگرا ایده ای بسیار جالب و متفاوتی است که سعی داریم در این طراحی زیبا شما را با این ایده بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال محیطی خاص و زیبا هستید پس باید از طراحی و وسایل خاص نیز در اجرای دکراسیون داخلی فضای خود نیز استفاده کنید. در طراحی فوق استفاده از متریال چوب با طرح خطوط همگرا در کف که تا سقف امتداد پیدا کرده، ارتفاع ساختمان را کم و طول آن را بیشتر نموده است. در مبلمان از خطوط عمودی جهت حفظ تعادل دید در محیط استفاده شده است. خطوط ممتد و همگرا در موکت، دیواره ها و تابلو ها نیز رعایت شده است. نظم این خطوط افقی و عمودی را پاف های گرد بر هم می زند و جلوه خاصی به محیط پیرامون خود می بخشد. برای طراحی و اجرای دکراسیون داخلی منحصر به فرد فضای مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی موجود در جامعه رسیدگی به آراستگی ظاهری در زمینه های مختلف به خصوص حوزه دکوراسیون منزل افزایش یافت. از آیتم های زیادی به منظور طراحی داخلی واحدها استفاده می شود که یکی از رایج ترین آن ها، دکوراسیون منزل با خطوط همگرا می باشد. این سبک دکور به علت سادگی هیچ گاه طرفداران خود را از دست نداده است و در عین داشتن سادگی باعث ایجاد جلوه های بی نظیر می شود. استفاده از خطوط افقی و عمودی در دکراسیون داخلی در تمامی سبک ها از مدرن و کلاسیک تا سنتی صورت می گیرد. خطوط همگرا در رنگ های مختلفی با ابعاد و سایز های متغیر روی دیوار ها و سقف خانه قرار می گیرند. طراحی داخلی واحد توسط خطوط همگرا علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز به همراه دارد.

به طور مثال طراحان داخلی با توجه به اندازه فضای داخلی اقدام به انتخاب خطوط مناسب در دکوراسیون منزل می کنند. مثلا در واحد هایی با فضای کوچک طراحان از خطوط باریک تر در رنگ های روشن و خنثی برای دیزاین دیوار ها استفاده می کنند. در این صورت فضای داخلی واحد باز تر دیده شده و جلوه بهتری می گیرد. افرادی که طرفدار سادگی و طراحی مدرن می باشند استفاده از خطوط همگرا انتخاب مناسبی در دکراسیون منزل آن ها به شمار می رود.

استفاده از خطوط همگرا در سایر وسایل هنگام دکوراسیون داخلی:

pyramid_t-87-4

دکوراسیون داخلی منزل با خطوط همگرا در ابعاد مختلفی می تواند صورت گیرد. مثلا طبق سلیقه مشتری و تشخیص مهندس طراح می تواند تنها در یک یا دو دیوار از کاغذ دیواری هایی با خطوط همگرا استفاده شود. همچنین استفاده از این خطوط در راهرو ها نیز رواج زیادی دارد زیرا باعث باز تر شدن فضای داخل راهرو می شود.

علاوه بر دیوار ها در سایر وسایل خانه نیز استفاده از محصولاتی با خطوط همگرا و ساده رواج دارد. به طور مثال امروزه اکثرا طرح مبل را با سفارش شخصی در طرحی نزدیک به طرح دیوار ها سفارش می دهند. سرویس مبلمان با خطوط همگرا می تواند در سبک مدرن و کلاسیک طراحی شود. این محصول در دکوراسیون داخلی باعث جذابیت چند برابری واحد می شود.

یکی دیگر از مواردی که روی زیبایی واحد تاثیر زیادی دارد، پوشش کف واحد و جنس و مدل آن می باشد. امروزه استفاده از لمینت یا پارکت جایگزین سنگ و سرامیک شده است. در بسیاری از موارد طرح های پارکت می توانند توسط مشتری به صورت سفارشی آماده شوند. افراد با انتخاب مدل هایی با خطوط همگرا می توانند در ایجاد محیطی جذاب و چشمگیر در فضای داخل واحد نقش داشته باشند.

مجموعه ‌پارامید طرح در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل با خطوط همگرا مهارت و تجربه زیادی دارد. در این مجموعه ابتدا مشورت های لازم با مشتری صورت می گیرد و سپس طرح های مورد نظر انتخاب می شوند. این مجموعه علاوه بر طراحی واحد، در انتخاب وسایل نیز به متقاضیان کمک زیادی می کند تا آن ها بتوانند فضای داخل واحد خود را در بهترین شکل ممکن طراحی کنند. علاوه بر این مجموعه ما در طراحی دفاتر کاری نیز فعالیت داشته و با طراحی های دقیق و هدفمند باعث جذب بهتر مخاطب در محل کار شما می شود.

انواع خطوط همگرا و شیوه انتخاب آن ها:

pyramid_t-87-2

خطوط همگرا دارای انواع مختلفی هستند. به طور مثال این خطوط در دو دسته کلی خطوط عمودی و افقی قرار می گیرند. علاوه بر این سایز و ابعاد خطوط با یکدیگر تفاوت دارند. انتخاب این خطوط در دکراسیون داخلی باید توسط افراد کاربلد و با تجربه و با استناد به سلیقه مشتری صورت بگیرد. به طور مثال در راهرو ها بیشتر از خطوط عمودی با طول متوسط استفاده می شود. در صورتی که از خطوط نازک در این فضا استفاده شود ممکن است نتواند جلوه مناسبی را ایجاد کند.

در طی دکوراسیون منزل با خطوط همگرا به ارتفاع سقف نیز توجه زیادی می شود. در واحد هایی که دارای سقف های بلند هستند بهتر است هم در دیزاین دیوار ها و هم خرید وسایل از محصولاتی با خطوط همگرا عمودی استفاده شود. در صورتی که سقف واحد کوتاه باشد اگر از خطوط عمودی استفاده کنیم فضای داخلی کوچک تر و بسته تر دیده می شود. بنابراین در این واحد ها از خطوط همگرا افقی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برخی از این خطوط در طی دکراسیون منزل با استفاده از خطوط همگرا حالت عمودی یا افقی ندارند. امروزه استفاده از خطوط زاویه دار نیز در دکوراسیون واحد ها نیز رواج پیدا کرده است. این خطوط جلوه مدرن تر و جدید تری دارند و توانسته است متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهند. خطوط زاویه دار اسپرت تر می باشند و به طور معمول برای دیزاین فضای اتاق خواب ها یا اتاق کاراستفاده می شوند. طرافدان این مدل طراحی روز به روز بیشتر شده و این سبک طراحی در حوزه دکوراسیون جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

قیمت طراحی با خطوط همگرا:

موارد زیادی در دکوراسیون منزل با خطوط همگرا باید در نظر گرفته شود تا قیمت نهایی کار به دست بیاید. بهای این طراحی با توجه به عوامل مختلفی از سوی طراحان مشخص می شود. به طور مثال در صورتی که مصالح و وسایل به طور کامل توسط مجموعه فراهم شود، مشتری موظف به پرداخت مبلغ بیشتری به شرکت می شود. لازم به ذکر است که در این شرایط وی می تواند سود بیشتری دریافت کند. زیرا در صورتی که مشتری اقدام به خرید وسایل به صورت جداگانه کند ممکن است آن ها را با قیمت بالاتری دریافت کند.

pyramid_t-87-1

مجموعه پیرامید طرح با سابقه بالا در زمینه دکوراسیون داخلی واحد های شخصی و کاری فعالیت می کند. در مجموعه ما تیم طراحی با دقت و حساسیت بالا انتخاب شده اند. افراد این تیم وسایل و ابزار آلات مورد نیاز را با دقت بالا انتخاب می کنند. مشاهده فضای داخلی منزل و گفت و گو با مشتری برای آگاهی از درخواست و سلیقه وی یکی از مهم ترین مراحل شروع کار توسط تیم ما می باشد. انتخاب وسایل توسط این تیم با توجه به آیتم های اصولی صورت می گیرد. مفتخریم تا خدمات طراحی را با بهترین نتیجه و مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهیم. مجموعه ما تجربه ای رضایت بخش و پر سود را به شما هدیه می دهد.

 

(K:\CE-001 246250263243252367244373260317266265245