دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها

 

دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها با مشارکت اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت‌کنندگان سازمان های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فنّاوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در تاریخ 8 اسفندماه1395برگزار می‌شود. یکی از اهداف اصلی این کنفرانس، در شهر اهواز ، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنگره ارائه دهند.
*وجوه تمایز دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها:

این‌بار، شاهد نوآوری‌ها و ابداع‌های جدیدی در برگزاری کنفرانس هستیم که به هرچه پُربارتر شدن آن و استقبال بیشتر، کمک خواهد کرد. برخی از این وجوه تمایز عبارت است از:

– به کلیۀ شرکت‌کنندگان گواهی‌نامۀ معتبر حضور در کنفرانس اعطاء می‌شود؛

– محورهای تخصصی کنفرانس، به‌صورت اساسی اصلاح و بازنگری شده و با دغدغه‌های فعلی کشور تناسب یافته است؛

– برنامه‌های تکمیلی پس از برگزاری کنفرانس از دیگر نوآوری‌ها خواهد بود؛

– انتخاب برترین‌های کنفرانس را در این دوره شاهد خواهیم بود: بهترین مقاله، بهترین شرکت‌کننده، بهترین پنل، بهترین غرفه و…؛

– انتخاب محور اصلی، ابتکاری دیگر در این کنفرانس است که امید است باعث جلب مخاطبان بیشتر، به‌خصوص ازسوی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و نیز توجه بیشتر رسانه‌ای شود.

*برنامه‌های دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها:

در کنار برنامه‌های اصلی دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها ، یعنی ارائۀ مقالات علمی و برگزاری نشست­‌های تخصصی، برنامه‌های جانبی کنفرانس به قرار زیر است:

– نمایشگاه مقالات پوستری؛

– کارگاه‌های تخصصی؛

– نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌ و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات؛

– انتخاب برترین‌های دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها: بهترین مقاله، بهترین نشست تخصصی، بهترین غرفه و…؛
*پیام ما به شرکت‌کنندگان:

– باعث افتخار استان خوزستان است که بتواند میزبان این گردهمایی بزرگ باشد و فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات و نظرها و پیشرفت‌های اخیر در زمینۀ عمران، ایجاد کند؛

– امیدواریم بتوانیم با حضور گرم شما شرکت‌کنندگان عزیز در نمایشگاه تخصصی دومین کنفرانس ملی توسعه عمرانی کلان شهرها در شهر اهواز ، بهترین و به‌یادماندنی‌ترین لحظه‌ها را برای شما رقم بزنیم.

Pyramid-News11