تزیین دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری

pyramid_t-69-1

 

در اغلب موارد انتخاب طرح کاغذ دیواری متناسب با سبک اجرا شده دکوراسیون و رنگ بندی موجود در فضا  مهم تر از جنس و کیفیت آن می باشد.کاغذ دیواری ها دارای کاربردهای گوناگون می باشند که اکثر افراد از آن بی خبرند.خصوصیاتی همچون عایق صوتی و یا جذب بوهای نامطبوع و باکتری ها،قابل شستشو بودن و … این محصول را از سایر پوشش های دیوار مجزا نموده است. البته این نکته مهم را نباید نادیده گرفت که موارد ذکر شده فوق تنها در کاغذ دیواری های مرغوب وجود داشته و بعضی از آنها که معمولا قیمت پایین تری نیز نسبت به کاغذ دیواری های هم دسته خود دارند از این نکته مستثنی هستند.

pyramid_t-69-2

pyramid_t-69-3

pyramid_t-69-4

pyramid_t-69-5

pyramid_t-69-6

یکی از مواردی که به وفور در کاغذ دیواری های مرغوب دیده می شود عایق صدا بودن آنها می باشد. از مشکلات آپارتمان های امروزی عبور صدا از دیوارهای خانه مجاور و سلب آسایش برای دیگر همسایگان می باشد که با استفاده از یک لایه کاغذ دیواری می توان به مقدار زیادی این آلودگی صوتی را کاهش داد.

pyramid_t-69-7

pyramid_t-69-8

pyramid_t-69-9

pyramid_t-69-10

pyramid_t-69-11

pyramid_t-69-12

pyramid_t-69-13

pyramid_t-69-14

pyramid_t-69-15

از دیگر مواردی که کاغذ دیواری ها را به محصولی پر طرفدار در بین علاقه مندان خود تبدیل کرده است،طرح و رنگ جذاب و متفاوت آنها نسبت به دیگر پوشش های دیوار می باشد که با هر سبک و سلیقه ای در بازار یافت می شوند.باز بودن دست طراحان و صاحب نظران مختلف جهت انتخاب کاغذ دیواری ها با هر ترکیب رنگ و مطابق با سبک های گوناگون معماری از دیگر ویژگی های بارز آنها به شمار می آید. با انتخاب صحیح در زمینه سبک، طرح و رنگ کاغذ دیواری ها برای فضاهایی با کاربری های گوناگون به طور مثال فضاهای مسکونی،اداری،تجاری و … می توان فضایی زیبا ،منحصر به فرد و رویایی را ایجاد نمود.برای انتخاب کاغذ دیواری ایده آل و با کیفیت خانه یا محیط کار خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.