تبلیغات دکوراسیون داخلی | پیرامید طرح

تبلیغات دکوراسیون داخلی

تبلیغات دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در فروش محصولات و کالا دارد. همانطور که میدانید تبلیغات برای تمامی مشاغل اعم از کوچک و بزرگ کاربرد دارد، بحثی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد مربوط به تبلیغات دکوراسیون می باشد.

شرکت پیرامید طرح با توکل به خداوند متعال از سال 1380 فعالیت خود را در قالب پروژه های متعدد در تمامی نقاط کشور به انجام رسانده است. این مجموعه با دارا بودن نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا توانسته در زمینه طراحی، اجرا و تبلیغات دکوراسیون داخلی انواع فضاهای اداری، تجاری و مسکونی تجارب درخشانی را کسب نماید.

تعریف دکوراسیون داخلی و تبلیغات دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی | پیرامید طرح

 

دکوراسیون داخلی هماهنگی وسایل و مبلمان داخل خانه با رنگ ها و طرح های خاص است. طرح هایی که مطابق با سلیقه فرد می‌باشد. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند و به این کار مشغول هستند برای موفقیت در کسب و کار خود باید بهترین تبلیغ برای دکوراسیون داخلی را انجام دهند.

با تبلیغ دکوراسیون داخلی مشتریان خود را می توانید چند برابر کنید. در زمینه طراحی داخلی از طریق تبلیغات باید یک سری اصول و قوانین را رعایت کنیم که به اختصار مرور می کنیم.

اصول و قواعد تبلیغات دکوراسیون داخلی:

اصول تبلیغات دکوراسیون داخلی | پیرامید طرح

  • برای تبلیغات دکوراسیون داخلی، باید بازار هدف خود را مشخص کنید. بازار هدف به افرادی اطلاق می شود که از خدمات شما استفاده می کنند.
  • سعی کنید برای دکوراسیون داخلی خود یک تصویر سازی انجام دهید، یعنی طراحی دکوراسیون داخلی را به تصویر بکشید به گونه ای که وقتی مخاطب آن را می بیند در ذهن خود اتفاقات را مجسم کند.
  • برای تبلیغ سعی کنید رقیب هایی که برای کسب و کار شما وجود دارند شناسایی و بفهمید آن ها از چه روش هایی برای تبلیغ دکوراسیون خود استفاده کرده اند.
  • نقاط ضعف و قوت در کسب و کار را شناسایی کنید که مشتری های وفادار آن ها چه کسانی هستند یا چگونه مشتری ها را به مشتری وفادار تبدیل کنید.
  • در تبلیغ دکوراسیون میزان بودجه برای تبلیغ کردن را در نظر گرفته و مشخص نمایید بودجه ای که برای تبلیغات قرار است هزینه کنید چه مقدار است.

روش‌های تبلیغات دکوراسیون داخلی

روش های تبلیغات دکوراسیون داخلی | پیرامید طرح

روش های زیادی برای تبلیغات دکوراسیون وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها می پردازیم. این روش ها عبارتند از:

1- تبلیغات دکوراسیون داخلی با طراحی سایت:

بهترین تبلیغ برای دکوراسیون داخلی، طراحی سایت است که میزان بازدید آن بالا است و تعداد کاربران آن زیاد است. گوگل می باشد با طراحی سایت و سئو و بهینه سازی آن می توانید تعداد کاربران زیادی را جذب خود کنید. با توجه به اطلاعات به دست آمده در صورت جذب از طریق تبلیغات دکوراسیون از طریق سایت مشتری های دائمی مجموعه پیرامید طرح را بیشتر کنید.

2- شبکه های اجتماعی

ماهیت شغل شما ایجاب می کند تا از طریق محتوای بصری و نمایش نمونه کارها و ویدئوها، کسب و کار خود را بیشتر تبلیغ کنید. یکی از بهترین بستر برای تبلیغات دکوراسیون داخلی، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر برای ارسال چنین محتوای بصری است. در این روش‌ها بودجه کمتری می‌طلبد، اما راندمان بالاست.

3- ویدئو

اگر نگاهی به آمار بازاریابی ویدیویی بیندازید، به این نتیجه خواهید رسید که تبلیغ دکوراسیون داخلی به صورت ویدئویی چقدر می تواند قدرتمند باشد. بیشتر مردم ترجیح می دهند یک ویدیوی کوتاه چند دقیقه ای را به جای خواندن یک مقاله سه هزار کلمه ای تماشا کنند. با این کار مخاطب احساس نزدیکی و اعتماد بیشتری به برندی که آن ویدئو را منتشر می‌کند ایجاد می‌شود. این تبلیغات ویدئویی را می‌توانید در شبکه های اجتماعی، یوتیوب و سایت خود قرار دهید.

4- بیلبوردها

اگر مشکل مالی ندارید و میخواهید به عنوان یک برند مورد اعتماد در بین مردم شناخته شوید، حتما استفاده از بیلبورد را در برنامه خود قرار دهید.

5- استفاده از پیامک در تبلیغات

تبلیغات دکوراسیون داخلی با پیامک بهترین گزینه برای شماست. اگر به دنبال روشی ارزان و موثر برای تبلیغات هستید،این روش را به شما پیشنهاد می کنیم . چندین روش برای پیامک وجود دارد که شامل:

  • ارسال انبوه
  • ارسال منطقه ای
  • ارسال طبق ویژگی مشتریان

6- استفاده از تراکت

تبلیغات دکوراسیون داخلی با استفاده از تراکت درست است که با وجود روش های آنلاین، تعداد کمی از مردم تراکت ها را توزیع می کنند. از این منظر نگاه کنید که توزیع تراکت می تواند مکمل ارزانی برای تبلیغات آنلاین باشد.

7- ایمیل مارکتینگ

تبلیغات دکوراسیون داخلی با ایمیل مارکتینگ با ارسال یک ایمیل با محتوای تبلیغات برای جذب مشتریان خود ارسال کنید. برای کسانی که مشتری همیشگی شما هستند، به صورت خبرنامه برایشان ارسال می شود یا می توانند مشتریانی باشند که تا کنون از شما خرید نکرده باشند. تبلیغات ایمیلی از نظر هزینه ارزان و مقرون به صرفه است. ارسال ایمیل بسیار آسان است، اما نتیجه آن بسیار بالا است.

8- تبلیغات با Push Notifications

یک پیام کوتاه پاپ آپ قابل کلیک همراه با یک لینک و یک تصویر است که از طریق مرورگر برای اهدافی مانند اطلاع رسانی و تبلیغات دکوراسیون برای کاربران ارسال می شود. اعلان شما باید شامل یک عنوان و کپی جذاب، یک تصویر و یک فراخوان برای اقدام یا CTA باشد. به عنوان مثال، می توانید با ایجاد یک اعلان و ارائه مشاوره آنلاین رایگان (مثلاً چت در Google Meet) تعداد زیادی سرنخ جمع آوری کنید.

9- تبلیغ دکوراسیون داخلی با کمک دیگران

بزرگترین دارایی هر برند مشتریان فعلی آن ها هستند، زیرا مشتریان فعلی شما آشنایان و دوستان زیادی دارند که با تبلیغ شما بین آن ها می توانند مشتری جدید شما شوند. از طرفی بهترین تبلیغ برای طراحی دکوراسیون، تبلیغ مردم برای شما است.

مزایای استفاده از تبلیغات دکوراسیون داخلی

مزایای تبلیغات دکوراسیون داخلی | پیرامید طرح

  • قدرت برند سازی بالا
  • مخاطب هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطبان
  • هزینه مناسب و نتیجه بهتر
  • نگاهی به خدمات طراحی، اجرا دکوراسیون داخلی پیرامید طراح
  • طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و مسکونی، هتل ها، مراکز درمانی، ویلاها
  • دکوراسیون داخلی فضاهای تجاری/رستوران و کافی شاپ
  • بازسازی فضاهای اداری و مسکونی
  • نمای ساختمان
  • فضای سبز تراس ، پاسیو و روف گاردن (Roof Garden)
  • پارکت لمینت / موکت / کاغذ دیواری / مبلمان اداری و مسکونی
  • پارتیشن های شیشه ای فریم لس
  • پارتیشن تک جداره، دو جداره و شیشه ای

امیدواریم مجموعه حاضر گامی موثر در جهت ارتقای سطح فرهنگ معماری و دکوراسیون داخلی کشور عزیزمان ایران بردارد. به منظور اطلاع شما دوستان از فعالیتهای انجام شده توسط این مجموعه، نمونه هایی از طراحی های گوناگون در زمینه های مختلف در سایت این شرکت موجود می باشد. شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کنیم. برای دکوراسیون داخلی ایده آل فضای اداری یا مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

خلاصه

شاید شما در زمینه کاری خود حرفه ای باشید، هیچ اشکالی ندارد. اما این هنر و مهارت زمانی برای شما یک شاهکار خواهد بود که آن را به مشتریان بالقوه خود نشان دهید. تبلیغات دکوراسیون داخلی کار را برای شما آسان می کند!

با گره زدن تبلیغ دکوراسیون داخلی موثر و اصولی به کسب و کار کوچک خود، می توانید خیلی سریعتر از روال معمول به اهداف تجاری دلخواه خود برسید. حتی اگر کسب و کار شما جایگاه خود را پیدا کرده و مراحل اولیه را پشت سر گذاشته است، برای گسترش و توسعه بیشتر آن، همیشه می توانید به تبلیغات در این زمینه تکیه کنید.