ایده های خلاقانه اداری شرکت حسابداری EY


امروزه رمز موفقیت در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفاتر کار استفاده از ایده های خلاقانه و ناب توسط معماران داخلی آن می باشد . پیاده سازی و استفاده از این ایده ها در پروژه های اداری بر حسب تفکر تیم طراحی آن بسیار متفاوت بوده و از بازی با رنگ سازمانی و مبلمان اداری تا طراحی های خاص در سقف و کف فضای مذکور متغیر می باشد .
برای درک بهتر موضوع در ذیل عکس های زیبایی از ایده های خلاقانه اداری استفاده شده در دکوراسیون شرکت حسابداری و مشاوره بین المللی EY را مشاهده می نمایید که در Arnhem – کشور هلند واقع گردیده و در سال 2018 با هدف داشتن محیط اداری پایدار و الهام بخش و نگاه نو به آینده از شرکت Fokkema & Partners جهت طراحی و اجرای معماری داخلی دفتر اداری خود دعوت به همکاری نمود .
تیم طراحی Fokkema & Partners بسیار هوشمندانه با انتخاب مناسب سبک مدرن و استفاده از رنگ شارپ و زنده زرد در برخی از قسمت های کف و دیوارهای فضای داخلی و همچنین مبلمان اداری باعث درخشش ، جذابیت و موفقیت دکوراسیون شرکت EY گردیده است .
از نکات برجسته در معماری داخلی شرکت مذکور می توان به بکارگیری پارتیشن فریم لس شیشه با پروفیل آلومینیوم و یراق آلات به رنگ مشکی در این فضای اداری با رنگ سفید و طوسی روشن برای تفکیک قسمت هایی همچون اتاق جلسات و اتاق های کارمندی که نیاز به حریم خصوصی دارند اشاره نمود . پارتیشن های تک جداره شیشه ای علاوه بر تاثیر بسزایی که بر روی جذابیت دکوراسیون فضای شما می گذارد بهترین انتخاب از نظر عبور میزان قابل توجه نور طبیعی محیطی می باشد و تا 70% شکست صدا تولید می نماید .
برای طراحی دکوراسیون داخلی تخصصی و ایده آل دفتر کار خود و استفاده از ایده های خلاقانه اداری و همچنین سفارش پارتیشن شیشه ای فریم لس با کیفیت و زیبا برای فضای اداری مربوطه با کارشناسان ما در مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید .

Pyramid_T-841(1)

Pyramid_T-841(2)

Pyramid_T-841(3)

Pyramid_T-841(4)

Pyramid_T-841(5)

Pyramid_T-841(6)

Pyramid_T-841(7)

Pyramid_T-841(8)

Pyramid_T-841(9)

Pyramid_T-841(10)