دکوراسیون داخلی دفتر بورس

pyramid_t-771

 

طراحی داخلی این شرکت که در بورس اوراق بهادار کشور انگلستان فعالیت می نماید توسط شرکت Pine انجام گرفته است. این مجموعه با بیش از 120 کارمند عنوان بیشترین تعداد پرسنل در مجموعه شرکت های هم تراز خود را داراست.

pyramid_t-772

pyramid_t-773

در طراحی داخلی این مجموعه از میزهای کارگروهی و همچنین کمد بعنوان جداکننده استفاده شده است تا از فضای موجود بهترین استفاده ممکن را ببرند.استفاده از میزهای کارگروهی، هم در ایجاد فضای بهینه موثر بوده و هم به کارکرد مجموعه بصورت گروهی کمک شایانی می نماید.

pyramid_t-774

از کمدهای جداکننده که ما بین میزها قرار گرفته نیز برای جداسازی و بایگانی اسناد و مدارک استفاده گردیده است.

pyramid_t-775

اتاق های کنفرانس در این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند تا یک فضای جداگانه به دور از سر و صدای محیط داشته باشیم و همینطور دید کافی نیز به کل سالن کارمندی وجود دارد.

pyramid_t-776

استفاده ار پارتیشن های تمام شیشه در اوج سادگی،فضای خاص و منحصر به فردی را برای جلسات کاری بوجود آورده است.

pyramid_t-777

pyramid_t-778

pyramid_t-779

میزهای بیضی کنفرانس برای اتاق های بزرگتر و میزهای مستطیل با گنجایش شش نفر برای اتاق های کوچکتر مورد استفاده قرار گرفته است.

pyramid_t-7710

استفاده از صندلی به رنگ آبی تیره در این طراحی بسیار هوشمندانه می باشد.استفاده از این رنگ زیبا،فضای گرمتری ایجاد نموده است.با این تفکر که این رنگ بسیار چرک تاب بوده و در محیط های کاری پرتردد،دیرتر فرسودگی را نشان می دهد.

pyramid_t-7711

در چنین اداراتی با این تعداد کارمند،داشتن سالن نهارخوری الزامی است.ساخت و تجهیز بسیار زیبا و خاص این فضا در گوشه ای از ساختمان برای بالا بردن سطح کیفی فضاهای موردنیاز کارمندان بی شک بسیار حائز اهمیت می باشد.

pyramid_t-7712

در تمام قسمت های این دفترکار آبدارخانه های کوچکی ایجاد شده است تا از تردد بیش از حد به دیگر قسمت ها جلوگیری شود و هر یک از پرسنل به راحتی به آن دست پیدا نمایند.

pyramid_t-7713

pyramid_t-7714