دکوراسیون اداری آژانس املاک

دکوراسیون املاک یکی از فضاهای اداری- تجاری است که طراحی آن بسیار مهم است. تمامی مشاغلی که با طراحی داخلی و معماری مرتبط هستند باید دارای یک فضای کاملا ویژه باشند. طراحی داخلی املاک باید نمونه ای از بهترین طراحی باشد. دکوراسیون املاک باید به دقت و هوشمندانه اجرا شده باشد.

ارائه ی خدمات خانه و املاک در محیط و فضایی که از نظر مشتریان دارای سطح بالایی باشد نشان دهنده میزان مهارت پرسنل و مدیر در این زمینه است. همه ی اجزا در بنگاه املاک باید با هدف خاصی قرار گرفته باشند و توسط یک مجموعه حرفه ای مانند مجموعه پیرامید طرح طراحی و اجرا شده باشد. جذب مشتری در بنگاه املاک تا حد زیادی به میزان مهارت پرسنل و نوع دکوراسیون داخلی املاک بستگی دارد.

نمای مناسب مشاور املاک و تابلو بنگاه املاک:

اولین قدم در دکور بنگاه املاک نمای آن است. یک مشاور املاک باید دارای یک تابلو فوق العاده و فضاسازی باشد. یک تابلو که دارای گرافیک مناسب برای یک مشاور املاک باشد باید به گونه ای باشد تا در نظر عابرین و رهگذران جلب توجه کند. درب ورودی یک مغازه مشاور املاک به گونه ای انتخاب شده باشد که ورود و خروج بدون هیچ مانعی و به سادگی صورت بگیرد. بهترین دکوراسیون مشاور املاک، بیشترین میزان جذب مشتری را دارد. تابلو آژانس املاک با رنگ های تیره و با المان های مرتبط با ساختمان می تواند یک گزینه خوب برای تابلو بنگاه املاک باشد.

سبک دکوراسیون املاک و دیزاین املاک:

دکوراسیون داخلی املاک | پیرامید طرح

تمامی جدارها از جمله کف، سقف و دیوار مغازه املاک باید دارای طرح های مناسب مکان های تجاری باشد. از آنجایی که آژانس املاک یک مکان اداری است انتخاب طرح ها باید رسمی باشد. اجرای سبک مدرن در مشاور املاک از جدیدترین سبک ها در طراحی داخلی مشاور املاک هست. با انتخاب یک کفپوش با رنگ خنثی مانند پارکت های رنگ های قهوه ای روشن یا کرم و یا لمینت های خاکستری باعث می شوید فضا لوکس تر به نظر برسد از طرفی نظافت آن نیز راحت تر صورت بگیرد. محیط، آینه ای از عملکرد کارکنان است لازم است تمامی مجموعه از یک سبک پیروی کنند و یکپارچه باشند. تمامی جزئیات از یک کلیت پیروی می کنند بنابراین از طرح میز مشاور املاک گرفته تا چیدمان کل باید با هوشمندانه انتخاب شود.

دکوراسیون شیک و لاکچری مشاور املاک:

دکوراسیون لاکچری مشاور املاک | پیرامید طرح

برای داشتن یک دکوراسیون املاک زیبا بهتر است غالب دیوارها دارای رنگ سفید باشند. قسمت هایی که فضاهای خاصی مانند کانتر یا سالن انتظار است از متریال خاص تری استفاده کنید تا فضا خسته کننده نشود. ترکیب متریال های مختلف می تواند جذابیت به وجود بیاورد. در طراحی دیوار مغازه املاک با استفاده از دیوارپوش های مصنوعی یا طبیعی مانند ترموود ها یا تایل هایی با روکش پی وی سی می توان فضا را مجلل تر نشان داد. با استفاده از جدید ترین طراحی ها مانند کرافت استون یا پلی اورتان و یا دیوار پوش بتن برای دیوارها منحصر بفرد ترین مشاور املاک را طراحی کنید. اگر به دنبال طراحی بهترین دکوراسیون مشاور املاک هستید با بررسی نمونه های موفق طراحی در مجموعه پیرامید طرح نمونه ایده آل خود را انتخاب کنید.

بهترین فرنیچرهای دکوراسیون املاک:

فرنیچرهای دکوراسیون املاک | پیرامید طرح

دکوراسیون املاک یا هر نوع فضای دیگری وابسته به مبلمان و فرنیچر است. مبلمان بیشترین توجه را در تمام فضاها به خود جلب می کنند. برای انتخاب مبلمان مشاور املاک بهتر است از یک سبک رسمی مانند مبلمان ها چستر یا مبلمان ساده استفاده کنید. طرح ها شلوغ و یا سبک های دارای جزئیات گزینه ایده آل برای فضاهای رسمی نیستند. اشیا تزئینی و المان های دکوراسیون املاک باید دارای هماهنگی با این شغل باشد. انتخاب مجسمه های بی ربط و تابلوهای نامفهوم ممکن است فضا را مبهم و آشفته کند. میز و صندلی های اداری باید دارای ارگونومی باشند تا پرسنل ها بهترین عملکرد را در زمان کار داشته باشند. گیاهان جز جدا نشدنی تمامی محیط ها هستند وجود چندین گیاه در نقاط مختلف باعث سرزندگی و شادابی می شود.

تعریف فضاهای مختلف در دکوراسیون املاک:

فضاهای دکوراسیون املاک | پیرامید طرح

با توجه به فضای موجود بهتر است دکوراسیون داخلی مشاور املاک را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و هر کدام را به یک نقش اختصاص دهید. موضوع تقسیم فضا می تواند یک بنگاه معاملاتی املاک را تخصصی تر نشان دهد. قسمت خرید و فروش فضاهای تجاری، فضای اداری، منازل مسکونی میتواند تفکیک شود. جدیدترین طراحی داخلی مشاور املاک و فضای اداری اجرای دکوراسیون پلان باز است. در صورتی که محدودیت فضا دارید می توانید ایده پلان باز را اجرا کنید. با پارتیشن بندی کردن نیز می توانید فضا را به خوبی تقسیم کنید. قفسه ها و کمد ها باید در فضاهای اداری به گونه ای طراحی شوند که از دید پنهان باشند. فضاهای نگهداری مدارک باید به اندازه ی کافی باشد تا محیط منظم و آراسته به نظر برسد و اطراف میزها شلوغی به وجود نیاید.

دفتر مدیر املاک:

دفتر مدیر املاک | پیرامید طرح

قسمت ویژه‌ی دکوراسیون املاک مدیریت آن است. داشتن اتاق مدیر یا جایگاه شاخصی برای مستقر شدن مدیریت نوعی قدرتمندی را در ذهن مراجعان تداعی می کند و این موضوع بر میزان تسلط مدیر در معاملات تاثیر میگذارد. استفاده از متریال مرغوب برای اتاق مدیر بسیار مهم است. چیدمان در اتاق محیط و سایر قسمت های مشاور املاک باید دارای هماهنگی و هارمونی باشد. این هماهنگی در محیط به نوعی معرف هماهنگی و دقیق بود کارمندان و امور جاری در محیط است. افزایش میزان خرید و فروش ملک هدف اصلی بنگاه مشاور املاک است. ایجاد اعتماد و اطمینان در مراجعه کنندگان موضوعی است که لازمه ی اصلی یک بنگاه است پس فضای حاکم بر بنگاه املاک باید مثبت باشد.

ورودی دفتر املاک:

تاثیر فضا بر احساسات افراد ثابت شده است. با توجه به جامعه مورد هدف باید دکوراسیون املاک عاملی برای جذب باشد. ورودی باید دارای نورپردازی و فضای کافی مناسب باشد. عناصری که در ورودی قرار دارند باید این اطمینان را در افراد به وجود بیاورند که به بهترین مشاور املاک مراجعه کرده اند. رنگ استفاده شده در جداره ورودی و دکوراتیو های موجود بیشتر از سایر قسمت ها دارای اهمیت هستند. رنگ های باید در این مسیر از جمله رنگ های تقویت کننده اعتماد باشند. رنگ های سبز ملایم و آبی با طیف خاکستری از جمله رنگ هایی هستند که سمبل اعتماد هستند کمک گرفتن از تابلو های دکوراتیو و گیاهان طبیعی در این قسمت می تواند موثر باشد. قرار دادن تابلو های راهنما در ورودی ضروری است. قرار دادن ماکت هایی از پروژه های ساختمانی و تصاویر مربوط به خدمات آژانس می تواند به عنوان یک عنصر محرک باشد.

آنالیز نمونه دکوراسیون اداری آژانس املاک:

pyramid_t-811

طراحی داخلی آکادمی املاک Academy mortgage corporation واقع در ایالت Utah و در شهر Salt lake توسط شرکت SOELBERG انجام گرفته است. ترکیب رنگ زیبا و استفاده از حجم های به جا از نقاط قوت این مجموعه محسوب می گردد.

جدا کردن فضای ورودی از قسمت مربوط به پرسنل و مدیران با استفاده از پارتیشن شیشه ای در این طراحی بسیار خلاقانه بوده است. هدف از این طراحی این بوده است که هر شخصی در هنگام ورود از دیدن انرژی و تکاپوی پرسنل بی بهره نمانده و این جداکننده هم به امنیت اتاق کارمندان کمک نموده و هم قسمت ورودی را از سر و صدای پرسنل و مدیران در حال کار محفوظ می نماید.

استفاده از موکت از دیگر نکات قدرت این طرح محسوب می شود. همانطور که می دانیم نرم بودن سطح زیر پا موجب ایجاد حس آرامش پرسنل و ارباب رجوع می گردد. رنگ طوسی تیره موکت و خاصیت چرک تاب بودن آن از دیگر خصوصیات بارز و موفق این طرح به شمار می آید.

طراحی کانتر ورودی بسیار ساده انجام گرفته است. نکته قابل توجه در این فضا بافت برجسته بر روی کانتر می باشد که با بافت دیوارپوش یکسان در نظر گرفته شده است و نیز ترکیب رنگ سفید با رنگ چوب تیره زیبایی آن را بیشتر به چشم می آورد. برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.